OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.
KAN DU IKKE FINDE SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL?
Så er du velkommen til at kontakte os på Support@newlinesport.dk. eller ringe til os på +45 88 70 49 61 alle hverdage kl.09.00-15.00
Ordrer
Vi kan desværre ikke ændre i din ordre, da vores ordreprocesser kører automatisk.
Har du fortrudt dit køb, kan du gøre følgende:
1. Du kan nægte modtagelse, hvorefter pakken vil blive returneret til os.
2. Du kan modtage pakken og bruge det vedlagte returlabel til at sende varen retur igen. Vi anbefaler sidste mulighed, da denne proces er hurtigere.
Har du skrevet en forkert adresse, kan vi forsøge at ændre oplysnigerne, så længe du er i kontakt med os inden for en time efter dit køb. Er det ikke muligt, vil vores leveringspartner oftest returnere pakken til os, og vi vil refundere dig for ordren. Vi forbeholder os retten til at annullere en ordre, hvis adressen ikke er komplet.
Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, hvorvidt din ordre er registreret.
Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes - der foreligger kun en reservation indtil da.
Levering
Vi leverer inden for 1-3 arbejdsdage efter din ordreafgivelse. Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de kommer ind. Ved specifikke kampagner, såsom udsalg og Black Friday, kan der i forekomme forlænget leveringstid.
Ja, vi sender dig en e-mail med din faktura og trackingnummer, når din ordre er sendt.
Hvis du ikke har modtaget din pakke 3 arbejdsdage efter, at du har lagt din ordre, kan det skyldes forsinkelser hos leveringspartneren, eller usædvanlig travlhed på vores lager. Du kan følge din pakke via tracking linket, som vi sender til dig. Hvis der ikke er tracking på din ordre, så kontakt os endelig.
Returnering
HVOR LANG ER MIN FORTRYDELSESRET?
Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på websitet. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
HVORDAN RETURNERER JEG EN ORDRE?
1. Brug din returlabel
Anvend den vedlagte returlabel, hvis du ønsker at returnere din vare. Er din returlabel bortkommet, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice. Vi gør opmærksom på, at returnering af en vare vil kræve et returgebyr. Såfremt du vælger at benytte den vedlagte returlabel, vil returgebyret automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage.
2. Gør din pakke klar til returnering
Pak varen omhyggeligt og påsæt returlabelen udenpå pakken. Sørg for, at den kan ses tydeligt, og at hverken adresse eller stregkoder er dækket til.
Vigtig! Har du flere returordrer, skal disse sendes separat, da refundering ellers ikke kan gennemføres.
3. Returnering
Aflever pakken på det nærmeste posthus. Det er vigtigt, at du husker at få en kvittering som bevis på din indlevering. Uden en kvittering kan vi desværre ikke erstatte/refundere en eventuelt mistet returpakke.
Returnering af en ordre (eller dele af en ordre) vil kræve et returgebyr på 29 DKK. Såfremt du vælger at benytte den vedlagte returlabel, vil returgebyret automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage.
Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Normalvis går der 3-5 hverdage, før pengene er refunderet. Der kan dog gå op til 14 dage. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto. Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet.
Bemærk, at der kan gå op til indeværende måned + 1 måned, hvis du har brugt Mastercard eller PayPal ved bestilling.
Det er desværre ikke muligt at lave en ny bestilling på en tilbudsvare, hvis tilbuddet i mellemtiden er ophørt. Vi anbefaler derfor at bestille begge størrelser under tilbud/udsalg, hvis du er i tvivl om størrelsen, og herefter anvende din returret.
Du eller modtageren af gaven er altid velkommen til at returnere. Gem blot følgesedlen og returlabelen til vedkommende. Bemærk venligst, at vi kun kan tilbageføre pengene til det kort, varen blev betalt med.
Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Derimod kan du returnere din ordre, og vi kan derfor refundere dit køb, så du kan lave en ny ordre. Varer, købt på udsalg eller med rabatkode, kan kun bestilles på ny med samme tilbud, hvis tilbudspriserne stadig er gældende på shoppen.
Vi har en meget streng kvalitetskontrol og tester jævnligt vores produkter. Skulle du alligevel have behov for at lave en reklamation på en vare, har du 2 års reklamationsrret.
Har du købt et produkt på vores webshop, kan reklamere ved at kontakte vores kundeservice. Når du reklamerer, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad reklamationen er, vedhæfte billede af reklamationen. Afhængig af din konkrete situation, samt notere dit ordrenummer. Herefter vil du modtage videre instrukser.
Bemærk venligst, at vi desværre ikke har mulighed for at håndtere reklamationer på varer købt hos en anden forhandler. Her skal du kontakte forhandleren direkte.
Betaling
Prøv først at anvende en anden browser - helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjælper, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt da venligst vores kundeservice.
RABATKODER OG GAVEKORT
Nej, du kan desværre ikke bruge en rabatkode, hvis dit køb allerede er gennemført. Da alle ordrer behandles hurtigst muligt efter gennemførelse, er det ikke muligt at bruge en rabatkode på en ordre, som allerede er afgivet. Brug gerne rabatkoden på en anden ordre i stedet.
Nej, vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde salg af gavekort til vores webshop. Men hvis du er på udkig efter en gave, så husk, at modtager er velkommen til at gøre brug af returretten. Gem blot returlabel og forsendelsesbekræftelse, da disse skal bruges i forbindelse med en evt. returnering.
Rabatkoden indtaster du i kurven, inden du gennemfører dit køb. Her finder du et felt, hvor du kan indtaste eller kopiere din rabatkode ind. Vær opmærksom på, at der skelnes mellem store og små bogstaver samt at der ikke må være mellemrum.
Det afhænger af, hvilken type rabatkode du har benyttet. Har du købt med en procentvis rabat (fx 10%), får du købsbeløbet refunderet til dit betalingskort, og vi udsteder ikke en ny rabatkode. Har du købt med et fast beløb (fx 500 DKK) som rabat, så kontakt venligst kundeservice, hvis du ønsker at returnere en eller flere varer fra ordren.
Først og fremmest skal du være opmærksom på, at der skelnes mellem store og små bogstaver, ligesom der ikke må være mellemrum i koden. Har du modtaget en rabatkode på mail, kan du kopiere den direkte ind i rabatkodefeltet, så du undgår tastefejl. Der kan desuden være særlige betingelser for din rabatkode. Tjek om din rabatkode kan bruges på de varer, du har lagt i din kurv. Betingelserne fremgår af den mail, du modtog rabatkoden i.
Oplever du stadig problemer med din rabatkode, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Andet
Har du spørgsmål eller brug for andre oplysninger? Tøv ikke med at kontakte os ved hjælp af vores kontaktformular, via e-mail: support@newlinesport.dk