OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.

 

KAN DU IKKE FINDE SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL?

Så er du velkommen til at kontakte os alle hverdage på Support@newlinesport.dk.

Ordrer

JEG HAR EN ÆNDRING TIL MIN ORDRE - KAN JEG NÅ AT FÅ DENNE MED?
JEG HAR IKKE MODTAGET EN ORDREBEKRÆFTELSE - HVAD GØR JEG?

Levering

HVAD ER LEVERINGSTIDEN?
KAN JEG FØLGE MIN LEVERING?
MIN ORDRE HAR OVERSKREDET LEVERINGSTIDEN - HVAD GØR JEG?

Returnering

HVAD GØR JEG, HVIS JEG HAR KØBT EN VARE PÅ TILBUD, MEN JEG HAR BRUG FOR EN ANDEN STØRRELSE, OG TILBUDDET I MELLEMTIDEN ER OPHØRT?
DER ER EN FEJL PÅ PRODUKTET - HVAD GØR JEG?
JEG ØNSKER AT KØBE EN VARE SOM GAVE – HVAD GØR JEG, HVIS MODTAGEREN ØNSKER AT RETURNERE?
JEG ØNSKER AT OMBYTTE MIN VARE - KAN JEG DET?
HVORDAN RETURNERER JEG?
HVOR LANG TID GÅR DER, FØR JEG FÅR MINE PENGE RETUR?

Betaling

HVOR KAN JEG INDLØSE MIN RABATKODE?
JEG HAR PROBLEMER MED AT GENNEMFØRE MIT KØB - HVAD GØR JEG?

RABATKODER OG GAVEKORT

JEG HAR ALLEREDE GENNEMFØRT MIT KØB – KAN JEG BRUGE MIN RABATKODE?
KAN JEG KØBE ET GAVEKORT TIL WEBSHOPPEN?
HVORDAN BRUGER JEG EN RABATKODE?
JEG HAR BRUGT EN RABATKODE PÅ MIN ORDRE OG ØNSKER AT RETURNERE – FÅR JEG EN NY RABATKODE?
KAN RABATKODER BRUGES PÅ NEDSATTE VARER?
KAN JEG KOMBINERE FLERE RABATKODER?
MIN RABATKODE VIRKER IKKE - HVAD GØR JEG?

Andet

JEG HAR FOR NYLIGT KØBT EN VARE HOS JER, DER NU ER KOMMET PÅ TILBUD - KAN JEG FÅ REFUNDERET DIFFERENCEN?
FÅR I EN UDSOLGT VARE PÅ LAGER IGEN?